Anette_23 Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 sitter hjemme i kveld på 17 mai mens samboern er ute? jg har 5 uker igjen og er redd noe skal skje når han er ute som nå. tror ikke det skjer noe men man tenker jo det værste. men føler jeg ikke kan nekte han heller?
Lille Lu Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er også alene hjemme i kveld - ja ja - vesla på 2,5 år er jo også hjemme men sover, så helt alene er jeg ikke Men jeg er bare 29 uker på vei så er ikke så redd for at noe skal skje, og uansett så hadde jeg nok ikke ville nektet sambo å gå ut om det var 5 uker igjen. Sier jeg som fødte 6 uker for tidlig sist Men han er vel ikke så langt unna? Man kan liksom ikke legge opp alt til at det kanskje skal skje så tidlig. HÅper du har en koselig kveld uansett
playground princess Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hjemme nå, men har vært på bygdedans i kveld =) Sambo er der fortsatt. Jeg har akkurat 3 uker igjen i dag, håper det ikke skjer noe i natt :)
Hikken Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jepp. Jeg har vært sammen med familien og grilla, han nyter sin siste 17. mai som "fri og frank", har tenkt å holde meg våken en liten stund til så jeg kan hente han. Ikke så moro å vandre hjem i mørten og kaldten når man er full :-P Har foresten 8 uker igjen, så er ikke bekymret for at noe skal skje i natt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå