Gå til innhold

ISKALD!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler? Fytte rakkern! Jeg holder på å fryse i hjel! :(

Må i dusjen for å få i meg varmen og den forsvinner fort igjen.. Utrolig slitsomt.. Til og med i varmen så er jeg kald.. Vært sånn i 3 uker ca.

Er 7+6 idag.

Noen med info/erfaringer??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe velkommen til min verden:-) Sånn er jeg hele tiden, også når jeg ikke er på tjukka ;-)

Men heldivis har vi STORT badekar åååååå det er godt det, klarer ikke leve uten badekar og varmematte til å varme opp dyna mi når jeg skal legge meg :-D

Skrevet

Du er ikke alene! Jeg fryser nesten hele tiden, synes ikke det hjelper uansett hvor mye jeg kler på meg.. Spesielt ille på jobb, hvor det ikke er så veldig varmt på kontoret i utgangspunktet.. Er 5+3 nå, og har ikke sagt det til andre enn sjefen.. sitter i åpent landskap, så kan ikke bare vrenge opp varmen heller, de andre synes det er for varmt, hehe ;) Snakket med mora mi om dette, og hun hadde det på akkurat samme måte. Formen var veldig fin gjennom svangerskapene hennes, men hun frøs konstant.. :/ Så det er flere av oss i hvertfall ;) Men BRRRR så kaldt det er!!

Skrevet

Endelig noen som fryser! Hører bare om de som svetter jeg... Nå er jeg 11 uker og fryser som aldri før.

Det ble ikke noe 17.mai tog i dag for å si det sånn :)

Huff, tror forsovidt det var mange som frøys i dag på Østlandet... ikke noe bra 17.mai vær med regn og sludd :(

Skrevet

Velkommen i gjengen ;)

Nesten så jeg er litt misunnelig på de som bare går å svetter..hehe

Skrevet

Jøsses! :) Godt å høre det er fler! Jeg er vanligvis ikke spesielt frøsen av meg, men det er jeg nå! hehe..

Savner å svette! :) hehe... Jeg vil til syden! NÅ! :)

Skrevet

D var godt å høre om flere som fryser! Idag morges fikk jeg endelig krysset på graviditetstesten :) Men har frøse i lang tid, ble glad da jeg fant en plass der det stod at d var et symptom på graviditet. På jobb sitter jeg fremdeles med ulljakke!! ISKALDT!

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Vi får pakke oss inn i dyner og tøy! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye fra meg også! :) Jeg reiser til Kroatia på lørdag, satser på at jeg får varmen i meg der nede ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...