Gå til innhold

Har dere hatt en fin dag jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vi, tross det stygge drittværet :( Kledde på meg altfor lite, blææh..men har hatt en koselig dag fordet,,gutta var såå nydelige i bunadene sine :) deilig med feiring men deilig at det er over også..nå ligger barna og gubben og sover..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjempefin!

Her i Bergen har det vært sol :-D

Skrevet

Jepp:) Hatt det kjempekos til tross for dårlig vær;)

Skrevet

Ja, over all forventning. Var meldt drittvær her (overskyet og regn), men så har det vært kjempesol og blå himmel i hele dag!

Skrevet

Jepp, hatt en kjempefin dag =) Regnet ga seg relativt fort, så vi fikk en fin tur i toget =)

Skrevet

Har ikkje feira 17.mai. Eg har lest til eksamen, mannen jobber og mallo har vert med barnevakten. Me skulle egentlig på feiring no, men mallo har ikkje kvilt i ettermiddag så ho var alt for trøtt.

Men dagen har vert kjempefin den =)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Ja det har jeg. Kjempefin. Imotsetning til alle negative dibbere =)

Når skal du på Bella napoli da mamma26? :-)

Skrevet

Var der istad 13.30 :) Var som du sa, god mat og hyggelig service..hehe de fikk litt panikk da jeg kom med den stor emmaljunga vogna mi :) men de ordnet fir meg slik at ulrik fikk ligge oppi bagen oppå en stol :) maten var jo kjempebillig..kjøpte en lasagne til 114 kr,- orket ikke halvparten :)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Det er et helt supert sted! Neste gang bestiller du Tortellini med ekstra saus :-) Svingod!! :-)))

Skrevet

Jeg skal hvertfall tilbake :) Veldig koselig sted :)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Ikke sant? så koselig at detl igger i kjelleren der, litt gammeldags der og skikkelig koselig:-)

Godt at du likte det!

Skrevet

Takk for anbefalingen :o)

Skrevet

Helt greit egentlig. Stått på et kjøkken fra 09 -18 er ikke akkurat drømme 17.mai, men må man så må man.

Skrevet

Ja, dagen har vært koselig og fin den :o) været har vært skiftende, og vi fikk sol i ettermiddag tilogmed :o) juhu!!....sett barnetog,hatt svigers'n på lunsj (og kaka blei helt perfekt). Sett russetog og kosa oss hjemme. Nå blir det reker og vin og dagen fortsetter nok å være koselig, ja! Ha en god kveld alle dib-jenter :o)

Skrevet

Jepp, vi lar ikke litt ruskevær (for å si det pent) stoppe oss! Har gått over all forventning faktisk. :o)

Skrevet

Vi har vel hatt en litt laber feiring,, småsyk snuppe, sliten og kvalm mamma og sludd er ikke den beste kombinasjonen hehe :)

MEN vi har da koset oss litt fordet, vært en tur hos min mamma hvor det var litt flere folk, spist god mat og hatt det hyggelig..

Skrevet

Ja, har har hatt en helt fantastisk dag. Nå blir det snart litt champagne og;0) *gleder meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...