Gullklumpen! Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Spiser så mye godteri fortiden at jeg får dårlig samvittighet! :...( Er i uke 27. Flere??
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Ja, da er vi to. Sluttet å røyke når jeg ble gravid og har virkelig erstattet det med godteri. Sier hver kveld, at i morgen er det slutt på godterier, men neeeeeeeeiiiiiidaaaaaaaaaaaa. Ikke noe moro.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 henger meg på dere jeg, samme her i huset... Sambo prøver å slanke seg så det blir jo da litt smugspising, og når han er borte på kveldstid så tar jeg det virkelig igjen=)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Føler meg sååå flink nå, de siste tre ukene har jeg kun hatt EN sjokolade på lørdager, ellers ingenting i ukedagene....og plutselig forsvant alle problemer med halsbrann og magen fungerer igjen:) Jippiiiiiii!
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Har ikke hatt problemer med halsbrann eller hard mage, men tror nok at det må bli full skjerpings fra i morgen (sitter og koser meg med ostepop nå...hehe). Blir litt vanskelig når jeg har vært sykemeldt i 3 uker, men fra neste uke skal jeg prøve å jobbe litt igjen, så da håper jeg den kjede-spisingen går over : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå