3 blå Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Uten fortann? Herregud, kjære deg, hva har skjedd?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Hehe nei når jeg var 16 knuste jeg begge fortennene , fikk på krone på stift, etter noen år måtte den ene skiftes ut med ett implantat. Nå har den andre også løsnet og det har ført til en infeksjon pga en brist i den tannen som er igjen under kronen, så tannlegen måtte trekke den med en gang og her går jeg da uten fortann. Om seks uker opererer de inn en skrue som implantatet skal festes til, så skal det gro i tre måneder før tannen kan skrues på.. Så blir tannløs i noen måneder da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå