Gå til innhold

dere som ammer ute blandt folk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så klønete, hehe..hvor skal jeg gjøre av henne mens jeg pakker inn puppen igjen!? blir lissom til at jeg vifter unødvendig mye med den syns jeg..er ikke helt dreven ennå som dere skjønner..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke aleine!

vesla mi er 5 måneder. å jeg føler meg kjempe klønete vis jeg ammer blandt folk å prøver så godt å ugår det..spes når det gjelder det å pakke inn puppen etter bruk hehe har enda ikke funnet ut noe go teknikk der nei..

Skrevet

Ikke akkurat gjort det så ofte, men har enten på ammetopp eller singlet med annen topp over. Holder han med ene hånden og lukker bh`en med den andre og kler på meg igjen. Ellers legger jeg han på fanget, opp for å rape eller et ant sted mens jeg kler meg igjen...

Skrevet

Hi hi, festlig, husker jeg slet veldig med det samme som nybakt mor. Syntes det var stress og pes og ikke det minste moro å amme offentlig.. Men nå husker jeg ikke engang hvorfor jeg syntes det var stress! Plutselig gikk det over og det var ikke stress lenger. Ved 3-4 mnd kanskje?

Husker ikke teknikken, men husker jeg aldri fikk helt teken på ammetopp. Jeg har til dags dato bare dratt toppene helt ned, og heller lagt noe annet (klut, serviett, you name it), over overdelen av puppen slik at den ikke synes så ekstremt godt. Men du kan godt si at jeg ennå er litt klønete, men det bryr meg ikke lenger, he he. Lykke til, husk snart er du kjempedreven du også!

Skrevet

Jeg bruker en singlett der jeg ikke tar på skulderstroppene og så har jeg en genser/topp over. Så da går toppen opp og singletten ned, ammebh ned, ungen på...ferdig....ungen av, holdes enten på ermen spm jeg holdt med når jeg ammet eller legges på fanget, andre hånd hemper på ammebh, singlett opp, topp ned. Finito ---- raping

Skrevet

pleier alltid å ha singlet eller noe på så drar eg ned,mens han ligger med teppet over seg. sånn at det dekker til. så holder eg han med en hånd mens eg rydder forsiktig på plass med den andr..;) går helt fint. eg ammer over alt. stod utenfor prixen her forrige dagen..hihi. men da var han pakket godt inn i teppe og dyne. var ingen som så noe da..;)

Skrevet

Singlet under, og genseren opp, singleten ned - så slipper jeg å vise magen. Men også uten singlet går det fint, ungen dekker jo stort sett det meste. Når han er ferdig med å spise, drar jeg genseren over puppen, eller tar singleten opp over mens han ligger nesten i "ammestilling" slik at ingenting synes. Så legger jeg han tilbake i vogna, eller holder han med en hånd mens jeg fikser bh-en og retter på klærne - dette foregår jo under genseren, så det er diskret.

Skrevet

ja, singlet er tingen =)

da kan du dra opp singleten og legge fra deg babyen til du har fått på deg bhen osv igjen =)

Skrevet

Nettopp! Du forklarte det bare litt enklere enn alle de ordene jeg prøvde meg på;)

Skrevet

ja har ammesinglet men så skal ammeinnlegget inn også..hehe, men det går seg vel til!bare øve litt mer.:)

HI

Skrevet

Innlegget kan du smette på etterpå.

Skrevet

Jeg lar bare ammeinnlegget ligge inni bh'en jeg, bretter det ned sammen med "koppen" og retter litt på det når jeg har fått alt på plass igjen.

Skrevet

Takk for gode tips!:) Får jeg komme meg ut å "trene" hehe;p

HI

Skrevet

og medela-innleggene skrukker seg sinnsykt hvis du prøver å smette de på.. men ikke de andre jeg pleier å bruke, chicco.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...