Masaili <3 Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Her var vi oppe allerede kl 5.30 (vesla) så litt på barnetv og spiste en herlig 17.mai frokost når eldste stod opp kl 7.30. Klokka 9.30 gikk vi til der barnetoget hadde oppstilling, og begge ungene storkosa seg gjennom hele toget den timen det varte. Så var det nedi sentrum å spise is, pølser, sukkerspinn og kjøpe heliumsballong. Eldste deltok litt på lekene, men så ville hun opp til oldemor, så da gikk vi dit å spiste rømmegrøt og kaker. Deretter var det folketog nedi sentrum, men det orka ikke vi idag, så vi dro heller hjem for å spise is. Så nå venter ungene på barne tv og litt godis før leggetid:) Hatt en herlig dag, men bra vær, tross noen regnskyller iblandt:)
ana baroma Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Sett på tog, spist pølser, snakka med kjente, beundret bunader, kosa oss i sol og vind og litt regn, sett olabilløpet som storebror deltok i, og plutselig var vi hjemme igjen, gitt! Og snart er det tid for middag:)
Koseklompen Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Har trosset været i dag , kledde godt på oss og gikk ut i regn/snø-været. Møtte verdens beste venner og tittet på toget som blir kortere og kortere for hvert år. Vært på lekeplassen med ungene som stoorkoste seg spist pølse, gått rundt i byen og tittet på all rariteten som pleier å være der hver 17 mai. Kjøpte oss en shake (nam) og tuslet i småyr hjemover. Da vi kom hjem pakket vi oss godt inn i tepper og satte på en film og koste oss med litt godt
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Fryst r*va av mg *ler* Sett på tog.Mannen dro på skolen for leker,jeg dro hjem med mini og fikset maten.12 stk på koldbord før det var ut igjen for å se på borgertoget som både mann og barn deltok i. Nå er 2 åringen lagt.Eldstemann ser på film,mannen sover på sofan og jeg er her....,hehe. Bedt på fest i kveld,men tror jeg blir hjemme og bare slapper av...
mamma-07 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Fikk ikke tid til så mye siden jeg skulle på jobben sitter der nå faktisk og ser ut på alle de som fortsatt koser seg. Men vi fikk da sett barnetoget ihvertfall var ganske kaldt ja så tror ikke det var så farlig for minsten at vi dro hjem tidlig. Han fikk is og pølser hjemme istedet med pappaen. Håper jeg snart får fri en 17.mai da jobber har jobbet tre ganger på rad, så det hadde vært koselig med en ordentlig fridag. Ha en god kveld alle sammen får jobbe litt igjen!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Vi har spist en god 17-mai frokost Sett på/gått i barnetoget Vært på kafe vært på hotellet og spist fra buffet Hjem en tur å slappa litt av. klarte å få 10 min på øyet og det var deilig Vært på kafe og hørt på taler og sunget. Hjemme igjen akkurat så vi rakk barnetv. Slapper av nå med en softis som sambo har vært på kiosken å kjøpt. Nå er finstasen tatt av,og det er faktisk veldig deilig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Vi stod opp og spiste frokost, vaska badet og støvsuga.. Så kom mamma og pappa.. Vi kledde godt på oss, og gikk så ut før å gå i tog.. Det regna mens vi venta på toget, men idet vi kasta oss inn blant barnehagen vår så slutta regnet =) Gikk sammen med toget ett godt stykke, før vi gikk hjem igjen for da var det litt surt og det var sovetid for junior.. Han la seg, vi snakka og tok oss litt mat.. Så kom svigers.. Etter en stund våknet junior, og vi kosa oss masse.. Så henta vi pizza'n vi hadde bestilt, kosa oss med den og så slappa vi av litt igjen før vi spiste kaker.. KJEMPE koselig dag! Junior har kosa seg masse sammen med verdens beste besteforeldre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå