chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Jaja, toget var unnagjort, isene, pølsene, brusene og til slutt en gooood middag er godt blandet i magen og den skal snart sprekke sikkert. Men verst av alt har de de nok beina mine, uff... vondt å gå i tog++, til tross for joggesko! Så når sønnen ligger under dyna skal jeg lage meg et godt fotbad med urter osv.. å pleie de stakkars beina.. hehe=) Lov å syte litt på 17.mai også=)
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Åååå, hørtes deilig ut med fotbad..... Hva slags urter kan du anbefale??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Jeg bruker et pulver som heter "GEHWOL" With the natural strenght of rosemary, mountain pine and lavender. Lar de hvile i det i 20-30 min og smører dem etterpå med en krem i samme serie med kjølende effekt! Helt himmelsk etterpå vertfall=)
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Så fort butikkene åpner igjen skal jeg kjøpe dette, høres herlig ut... I mellomtiden får jeg bruke grønnsåpe!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 Ja spørs om det er vanskelig å få tak i dette i dag. Jeg kjøpte det hos en fotpleier etter en fotpleie i fjor sommer=) Helt fantastisk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå