Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Var i byn med småen for å se prosesjonen, farmoren gikk i toget, fikk øye på oss, men latet som om hun ikke så oss.. Stakkers lille jenten min!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Huff, det skjønner jeg:( Så jenta farmoren sin også?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Så trist. Forstår godt at du ble lei deg. Håper ikke at jenten din så henne. Har de ikke noe særlig kontakt? Eller er det deg hun ikke vil snakke med. Utrolig umodent i så fall...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 hun har samvær med pappaen, og han tar henne med seg på besøk til dem, så hun så både meg og datteren, men snudde seg en annen vei! Fikk ordentlig vondt inni meg!! HI
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Men hvorfor gjorde hun det? Liker hun ikke barnebarnet sitt?? Bare tenkte siden hun bare overså henne.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har en eks svigermor som er sånn også..Ikke mot ungen,men mot meg..Bf tar han ofte med seg på besøk til dem,og de passer han ofte.Ungen storkoser seg med dem,og de har alltid vært veldig snille.Men jeg er overbevist om at hun ikke liker meg lenger..Jeg stakk innom bf en dag(satt i bilen utenfor).Faren hans sto ute sammen med han og plutselig kom hun ut døren..men hun så ikke mot meg en gang.Bare gikk inn igjen...Dette har skjedd en gang tidligere,jeg har vert fall følt at hun prøver å overse meg.Synes det er utrolig barnslig hvis hun gjør det...Hun er vel sur fordi jeg har forlatt den stakkars sønnen hennes...Men jeg kan vel ikke bry meg.Så lenge de har et bra forhold til ungen vår,er jeg gla for det selvfølgelig:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Huff, så trist:( Men dette kan gå over dersom bruddet er ferskt! Det er mange som reagerer heeelt feil i en slik situasjon, husk at et brudd har innvirkning på mange rundt deg:) Mine svigerforeldre takler exen til mannen min mye bedre nå... Men det tok et års tid før de innså at hun ikke er farlig, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå