MammatilfemGull Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Trenger hjelp av dere jenter!!Mistet i sa for 4 uker siden,sluttet å blø etter halvannen uke og fikk positiv eggløsningstest på onsdag!!Hadde da også eggløsningsslim:Sorry detaljene...Testet positivt to dager på rad , men i går fikk jeg littt blod i utfloden og i dag blør jeg som en liten mens? Kan det være mensen jeg har fått? Skjønner ikke noe av dette!!Eller kan det være noe rester fra sa? Håpert så inderlig å bli gravid nå denne pp.!!!Håper dere har noen forslag til hva dette kan være!!Ps ,har ikke vondt eller noe..
MammatilfemGull Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mai 2008 Dytter litt jeg , i håp om at noen gidder svare:-)
Mamma for 3<3 Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg vet virkelig ikke hva som skjer med deg, men det er jo alt for kort tid mellom EL og mensen om det er det. Eller kanskje det kan være festeblødning? Aner ikke, du må nok bare teste etterhvert og ta tiden til hjelp. Lykke til:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Da jeg mistet fikk jeg første mens 4 uker etter utskrapning!Man kan teste positivt i flere uker etter en SA/MA! Jeg tror kanskje det er mensen. Kroppen fungerer litt anderledels etter å ha mistet, den må liksom ordne opp! Håper neste pp bringer en positiv test:) Lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå