Gå til innhold

30+1 idag, og magen er allerede sunket.... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det litt tidlig? magen henger kjempe langt ned og har eksplodert i str. alle spør om jeg skal ha snart, men det er jo over 2 mnd til. hva skjer??? er dette normalt. fundusmålene mine må være høyere enn normalt, kan ikke forstå annet. blir litt bekymret når det blir sånn jeg. skal magen synke så tidlig da. trodde ikke den sank før i uke 37 og utover jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min også sank rundt den tiden, men sitter her enda med stooor mage.. Har forresten termin i dag:)

Skrevet

aah.. slitsomt. føler jeg ¨går med magen mellom beina snart! jaja,.. betyr det at bebisen har kommet litt lengre ned da eller?

Skrevet

Vet ikke om jeg kan kalle det at magen min har sunket (vet ikke hvor mye den må synke for at det skal være "et fenomen"), men den har hvertfall blitt lavere enn den var før. Det skjedde vel rundt uke 30 for meg også. Følte også den eksploderte i størrelse på den tida. Nå er magen stor og stram, og jeg skjønner ikke åssen den skal kunne få plass til en bebi som skal bli omtrent 2 kg tyngre de neste 2 mnd uten å sprekke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...