Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Er det veldig mange umodne JENTER og kritikk-"bitcher" her inne?? Går jo ikke ann å spørre om noen ting uten at man får høre både det ene og det andre. "Ingen spørsmål er dumme" mener jeg. Lurer man på noe, så spør man!! Og drit nå oppi HVORFOR man har tatt de valgene man har gjort ang sin EGEN baby. Tenker på f.eks amming, kosthold osv. Jeg er bare mindre og mindre på småtroll 0-1 år, nettopp fordi det virker som om 2/3 deler av dere er umodne og barnslige. Skjerp dere!!! Gleder meg til å komme over på småtroll 1-2 år. ALLE gjør det man mener er best for SITT EGET BARN. Skjerp dere!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Men alle på denne sida kommer jo over på småtroll også... så du blir ikke kvitt de! =P
Sunshine med småtroll:) Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Helt enig! Nesten sånn at jeg kvier meg til å legge ut sp.mål for jeg er urolig for hvilke svar jeg kommer til å få. Det er ikke sånn det skal være. Trodde virkelig at dette var et forum der man delte på erfaringer og fikk råd. Et positivt forum. Ikke mobbeforum
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Har vært innom der og titta, og de virker mye mer voksen i forhold til her inne..! Skjønner ikke hvorfor kjerringer på død og liv MÅ kritisere andre når de gjør noe som ikke andre gjør. Skaff dere et liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå