blond Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 I fjor sendte de fra togene hele dagen, gjorde de ikke? Synes det er synd at de ikke gjør det i år, så hadde vi fått med oss mer 17.mai-ting.
TurangaLeela Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Det var fra Oslo tidligere i dag, slutta vel rundt halv 2 med sendingene.
blond Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Det er for lite, ingen sjanse til å se seg selv og vennene på tv da siden vi bruker hele sendetiden til selv å gå i tog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå