Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 ....kommer jeg sent til å glemme! Min første spykule! Fysj!! Bare ett problem...aner ikke hvor langt jeg er på vei... Ikke går jeg noe særlig ofte på do heller. Men er veldig trøtt og fryser mye.
C *baby i magen* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 uffamei. det hørtes ikke ut som en koselig 17 mai. er du bedre nå eller?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Er mye bedre idag, faktisk ikke kvalm..og det engster meg litt.. hehe..
Cillepille Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 hihi ja det er typisk da er man ikke kvalm så blir man bekymra da også;-) Jeg er iallfall mye bedre når jeg har sovet lenge og fått slappet av, de dagene jeg må tidlig opp og kanskje er sliten utover dagen da sliter jeg med kvalmen.
lykketall3 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Uff... Stakker.. Du får trøste deg med de at det varer som regel bare i noen få uker. Men et godt råd for kvalmen er å drikke mint te, det gjorde jeg i sist svangerskap og det hjelper faktisk utrolig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå