Gå til innhold

Æsj for en kjip 17.mai :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk til mamma og dem og jeg er blitt syk :-(

Har ikke stemme så om jeg skal snakke må jeg snakke med hviskestemme..

Har feber og ikke noe form så her sitter jeg mens de andre er ute, Amalie koser seg forhåpentligvis og er jo det som teller men jeg vil jo være der sammen med henne..

Og kan se ut som vi ikke kommer oss hjem til tr.heim igjen når vi skal om ikke den j... flyplass streiken går over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ikke noe særlig å være syk på sånne spesielle dager.

Du får ha god bedring :)

Skrevet

Nai, ikke mye morro, og det er supert vær her også..

Og jeg må sitte inne :-@

Skal opp til noen venner av mamma og de seinere og ha koldtbord så satser på at formen er grei nok til at jeg kan bli med opp der..

Takk for det :-)

Skrevet

uffda,,så kjedelig..

ville bare ønske deg masse god bedring;)

klem (",)

Skrevet

Takk :-)

Skrevet

Jeg hiver meg på denne tråden! Denne 17mai er noe av det kjipeste jeg har vært med på. Å stå i byen og vente på barnetoget var iskaldt, og jeg i tillegg forkjøla. Moren min begynte et helvetes mas om å dra opp til henne men ikke for alt i verden. Jeg ville hjem og få varmen i meg. Så hun tok med seg ungene mine opp til henne fordi det ville de. Jeg dro hjem med en sur og kald samboer som stort sett er gretten på dager som dette.

Halv ett møtte jeg ungene og moren min på skolen til sønnen min der vi egentlig hadde det hyggelig :) Men så får jeg en sur melding av samboeren min som er hjemme. Jeg reiser hjem for å snakke med han men da svarer han bare spydig tilbake og kjører avgårde. Så nå sitter jeg her forkjølet og forlatt. Det har gått noen timer siden han dro og jeg har ikke hørt noe fra ham. Ungene dro på tivoli med moren min og hennes sambo så de har det nok moro heldigvis.

Men dette er ikke noe gøy i det hele tatt :(

Skrevet

kjæresten jobber overtid og jeg flyr rundt her å varker alt jeg ser : )

har aldri tørka så mye støv før.. hehehe.. i hvertfall ikke på 17 mai..

Skrevet

slenger meg på og klager litt her jeg og :P

jeg kom nettopp hjem fra en åttetimers vakt på den travleste dagen i året på en kiosk trondheim...det var kø nesten hele tiden, rakk ikke å ta en pustepause en gang. jeg fikk bare sett sola og barnetoget fra bak kassa, og hadde ingen pauser. så nå er jeg så sliten av jeg bare orker å sitte i sofaen med pc'en...merker at det tar på mer å jobbe nå som jeg er 4 mnd. på vei. sambo er også på jobb. så det ble ingen feiring på meg. trøster meg med at neste år blir det feiring med sambo og et lite nurk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...