Gå til innhold

Fremdeles ingen TR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heller ikke spotting. IKM var i går. Småkvalm, trøtt, fryser, overfølsom, murring/smerter i magen. Symptomene kan like gjerne være ifbm sen TR som graviditet... *sukk*

Kjøpte CB digital i går, selv om jeg har igjen en QR test. Virker som mange har veldig variert erfaring med QR, ofte negativ. CB virker sikrere, men...

Jeg håper jeg nå klarer å vente til mand/tirsd med ny test, selv om jeg har mest lyst til å teste nå. Og nå...

og nå...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med meg. Ikm er i dag,men enda ikke kommet. men det kan jo komme når som helst da. Hadde i går voldsomme smerter under navelen, Vet da søren va der er.. Har det fremdeles i dag! ubehagelig!!:( ømme bryster og, Går ikke på noe prevensjon.Så det er jo et lite håp for oss begge da=)

Skrevet

Har du vondt rett unger navelen? Nesten akkurat som om noen drar i den innenifra?Ikke for å gi deg veldig håp nå, men det hadde i hvertfall jeg da jeg gikk gravid med jenta mi!! Og selvfølgelig ømme pupper! Kan jo se lovende ut for deg whiteangel!!

Skrevet

Hvordan går det med deg nå Mother2be? Jeg har null mens ennå, et kvart apotek med negative tester bak meg og er litt sur........

Skrevet

Hei Mammamm !

Da er vi omtrent på samme nivå humørmessig... Jeg føler meg gretten og småkvalm i dag i utgangspunktet, og ble iallfall ikke noe blidere da jeg testet negativt på QR for rundt et kvarter siden...

Var jo idiotisk av meg å ta den idiotiske idiottesten også... *ler oppgitt* Men det er jo så vanskelig å la være. Og for hver negative test sier jeg til meg selv at "nå må du vel snart skjønne dette her"... Men så har jeg et bittelite håp da vet du, fordi den derre fordømrade tanta, som normalt kommer rimelig presis (og alltid på et forbanna dårlig tidspunkt) ikke viser så mye som en "nesetipp" en gang...

*sukk*

Jajajajajajaja - on the bright side er vi ikke nær høygravide i julestria... ?

Skrevet

Ja, dette er jo raskeste veien til lukket avdeling... Veksle mellom å skravle på prøverforum og å stirre etter streker som nekter å dukke opp.....

Jeg vet folk produserer ulik mengde graviditetshormon, men nå er jo dagens tester mye, mye bedre enn før. Da jeg fikk min første for sju år siden tror jeg ikke det fantes tester som kunne måle før IKM....

Nå har jeg egentlig slått meg til ro med at jeg snart begynner å blø. har til og med tatt på meg et sånt lettbind.....

Må vel bare "smøre meg med tålmodighet" - fryktelig uttrykk..

Skrevet

*ler* Ja, det er et utrolig godt poeng ! Kanskje vi treffes på lukket avdeling, der vi har fått hver vår nye "trøye" som velkomstgave ?! ;-)

Jeg tenkte litt på dette her i natt, når jeg ikke fikk sove, at hvor smart er det egentlig å stadig være inne på et forum med et kobbel av like sprø damer som meg selv ? Der vi alle kjenner symptomer i hytt og gevær, og tar tester så ofte at vi vel ikke ville sett om den var positiv fordi vi har stirret oss så blinde på de ? ;-) Men, på den annen side er det jo utrolig mye "trøst" i å lufte tanker og frustrasjoner med andre i samme båt.... Så....

Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro ennå, men jeg blir ikke overrasket hvis tanta snart kommer på et særdeles uvelkomment besøk.

"Tålmodighet er en dyd" er et ennå verre uttrykk... Den tålmodigheten kan de ta å dytte opp et visst sted der sola sjelden skinner !! Så det så !

*smiler* (med et smil som antakelig ligner mest på Jach Nicholson sitt i "Ondskapens Hotell" i det han slår seg gjennom døra med øks...)

Skrevet

Haha, ja det er godt vi har hverandre her inne...

Jeg har liksom ingen å syte til, føler jeg. Har en mann som måtte vente lenge før han ble klar for nr 2 og vil liksom ikke at han skal dra på håndbrekket igjen. Han aner selvsagt ingenting om hvor opptatt jeg er av dette, men blir sikkert glad den dagen det blir klaff.

Så inntil videre er jeg her, men det er da søren meg moro å se hvordan det går med alle sammen også da. Og fantastisk når noen scorer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...