Gå til innhold

For en møkka dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg liggi i influensa fra tirsdagen av. Mamma og broderen har mast på at jeg må komme til byen jeg å. Vi skulle jo se på toget sammen og gå å spise etterpå.

Så i går spurte mannen min. Hvordan blir det? Skal vi opp tidlig i morgen for å gå ut eller se på toget eller bare se på tv'n her hjemme.

Jeg sa vi kunne gå til byen for å se på toget. ble det for ille så kunne jeg gå hjem og slappe av litt å møte dem da toget var ferdig..

Joda. sto opp tidlig og gjorde oss klare. Skulle møte di andre kl 09.45 på egertorget. Mannen min å jeg fant fin plass ved stortinget og kunne se rett opp på stortings presidenten da han kom ut. Så jeg ringte dem og fortalte hvor vi sto. å da får jeg høre fra mamma. Vi er hjemme vi. det er så dårlig vær så vi holder oss hjemme og ser det på tv'n istede. Og broderen min. Nei han kom ikke han heller. han å kona dro til noen venner istede for å se på tv'n sammen med dem..

Så der sto jeg å mannen min da. Jeg ble så irritert da jeg fikk den beskjeden. så jeg svarte min mor ganske så surt at det hadde gått ann å ta en tlf å si ifra til oss. Siden jeg var syk, Å det var dem som maste på at jeg måtte til byen.

Fikk da til svar.

Jammen det kunne dere vel tenke dere at vi ikke dro nedover da det var så kaldt og guffent ute.

Jeg ble så skuffa at det kom noen tårer da jeg stengte telefonen.

Men ennå så ringer dem 30 min etterpå da vi har kommet hjem å spør om vi vil komme til dem en tur å spise mat, kake og kose oss.

Da var jeg så irritert at jeg bare sa. NEI TAKK. vi har mat og kake selv og la bare på.

Så her har vi sett toget på NRK2, drukket varm te og laget oss en skive med ost på.

Blir vel en tur borti gata for å kjøpe oss en middag og prøve å kose oss litt. Å for å treffe noen venner der.

Sånn......... Da fikk jeg ut litt steam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...