Mini LK Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Hei. Har lest på pernille om sæd rester og el slim men er ennå litt usikker. Tror jeg hadde el idag men vi hadde sex i går så jeg vet liksom ikke helt. Oppdaget og el(?) slimet i dusjen, ikke den opptimale plassen for å sjekke "kvaliteten" som det nevnes på Pernille siden. Slimet tørker jo ikke så lett opp i dusjen. Men (sorry litt detaljer her men det må til) det var ganske mye og vanskelig å få alt vekk ved vasking. Vi hadde uansett sex igjen idag for sikkerhets skyld. Er det noen som har funnet flere triks for å skille mellom el og sæd rester? Er ekstra vanskelig å vite om jeg skal ha el rund disse dager da TR pluteslig endret både tidspunkt og "oppførsel" sist. Får vel bare begi meg ut på denne evige ventingen igjen da.
akicha Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Sædrester vil miste kvaliteten (bli mindre og mindre strekkbar) hvis du strekker det mellom to fingre, mens el-slim vil holde kvaliteten mye mye bedre. Tror også at sædrester oppfører seg annerledes i vann... Men husker ikke forskjellen... Står det ikke noe på pernille om dette?
Mini LK Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Problemet var at jeg oppdaget det i dusjen og der er det noe fuktig men det kunne strekkes flere ganger og jeg hadde bittelitt dagen etter og, er nokså sikker på det var el.Håper hvertfall d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå