Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Slet meg ut av sengen etter få timer på øyet. Masse stress å kle på barna. Ut i iskaldt slaps/regn vær, stå å hutre i regnet å vente på toget og når det endelig kom så jeg ikke snurten av gutten for lillemor var sånn passe fed up med mennesker og regn fra alle kanter.. Gikk inn en tur hos noen kjente og fikk skiftet på barna da toget var slutt. Gikk selv i søkkvåte klær.. Så kjøre hjem og skifte og spise og rydde opp i kaoset av vått pentøy flagg og dill dall og nå ligger jeg under dyna og hutrer og har feber.. hmmff.. Nei, dette var ingen god 17. mai feiring.. Men nå titter jo sola frem. Hvorfor skulle de tre timene det skulle være dårlig vær i løpet av laaang tid være akkurat under 17. mai toget? Huff, blir nok litt mer artig om noen år når ungene syntes det er gøy, men tulla på 11 mnd. syntes ikke det var noe særlig å stå ute i høljregn og se på masse fremmede mennesker. 3-åringen syntes heller ikke det var noe særlig å gå langt i regnet. Og han som bar dusken på fana og greier. Nå koser ungene seg da. Har lagt opp til potetløp på stuegulvet. Lillemor lærte seg å gå uten støtte for en uke siden så dette kan bli spennende. Neste år skal vi nok ha en back up plan med morsomme aktiviteter hjemme dersom det blir som i år. Lure dere var dere som holdt dere hjemme ;-)
Trulte76 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 pappan som har de på 17. i år, så da slapper jeg bare av hjemme alene (sambo er på sjøen) Jeg har to barn fra tidligere.. Men det som aldri tar feil her er at er det sol, så er det iskald vind her (bor ved kysten) Er det vindstille så er det iallefall plaskregn på 17. Idag er det overskyet og sol med masse iskald vind. Slår aldri feil. Og vi som har hatt mye fint vær i det siste med sol og varme. Kunne ikke det for engang skyld være det på 17.mai også? Skulle tru det var en forbandelse over 17.mai her..været slår aldri feil.
blond Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hvil deg så godt du kan resten av dagen, legg alle krav og forventninger til sides. Sørg for at du får nok å spise. Ting tar tid, men du kommer deg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå