TurangaLeela Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Denne dagen gikk ikke som planlagt. Alt var nystrøkent og klart i dag tidlig. Men mini på 2 år våknet kl.5...Noe han gjør av og til. Han viste tydelig at han var trett i 9-10 tiden og prøvde og legge ham, men da begynnte det. Han gråt og gråt og gråt. Vi gikk til byen for å se barnetoget, tenkte det var blandig av trass og tretthet. Barnetoget kom og vi måtte bare dra. Vi kjørte lang tur, ingenting hjalp, sjokolademelk, banan, vi prøvde alt. Da vi kom hjem sovnet han til slutt i armene mine i min seng. Da våknet han igjen etter 20 min. Ja, da var han varm og hadde 38,1 i feber. Nå har han fått paracet og ligger og sover. Stakkar, jeg som bare trodde det var trass...Så nå er vi hjemme på 17.mai. Noen fler?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Har ei snuppe som ikke er helt i form vi også men hun er heldigvis på bedringens vei da, så vi får feiret litt rolig etterpå likevel..
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Her har Lusket brennkopper, så vi tar det helt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå