Gå til innhold

Røyker dere under prøveperiodene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og/eller tar dere en utepils/et glass vin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør det. Er jo ikke gravid ennå. Er vel kanskje best å la alt være for å bli gravid, men da hadde jeg vært avholds i mange år allerede..

Jeg slutter med alt så fort jeg får gladmeldingen:)

Skrevet

Røyker/snuser ikke til vanlig uansett, så det er uaktuelt uansett :P

Når jeg prøver å bli gravid så holder jeg meg unna alt av alkohol også egentlig.

Jeg er kanskje litt firkanta, men veit hva ''rusmidler'' kan gjøre med et foster.. huff..:(

Skrevet

Jeg slutta og royke da jeg ble gravid sist, men begynte igjen da vi mista. Mista bokstaveligtalt motivasjonen! Jeg skal slutte paa sekundet testen viser positivt svar. Alkohol holder jeg meg stort sett unna,men naa som vi er paa ferie tar jeg et lite glass naa og da!

(Jeg kjeder meg ikke paa ferie altsaa, men det er saa utrolig varmt saa maatte ta en pause foran pc'en) Hehe!!

Skrevet

Jeg har mange ganger prøvd å slutte og røyke, uten at det var i forbindelse med å prøve og bli gravid, og har feilet hver gang. Men nå som vi prøver har jeg i hvertfall trappa betraktelig ned, til 1-2 sigaretter om dagen. Den dagen jeg tester positivt er det NULL røyk som gjelder. Da skal også samboeren min slutte. Vet jo at det er enklere å bli gravid hvis man ikke røyker, men vi er bare i 1 pp så vi har venter og ser hva som skjer.

Når det gjelder alkohol så er jeg også ytterst forsiktig. Det har blitt et glass nå og da, men ikke mer.

Prøver så langt det lar seg gjøre å holde meg helt unna både røyk og alkohol mellom el og ikm, men klarer det nok ikke 100% før jeg får positiv test. Men da er det full stopp!

Skrevet

Jeg var sosialrøyker da jeg ble gravid med snuppa.

Tok siste røyken min dagen før jeg testet positivt.

Nå tar jeg meg en røyk på trappen sammen med naboen på kvelden etter at vi begge har lagt ungene.

Får jeg positiv test, blir det helt slutt.

Snuppa satt på første forsøk sist, til tross for litt røyk.

Når det gjelder alkohol, kan det være jeg tar meg et glass vin, men fester ikke mellom el og tr.

Skrevet

Ja, røyker og tar et galss vin når vi er i hyggelig selskap. men det er jo ikke så ofte da. Pleier også ta en test samme dag hvis jeg skal røyke/drikke litt. men orker ikke være hysterisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...