Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og mannen min lurer på å hoppe på en sydentur neste uke. Vi har ei jente på 14,5 mnd og en liten bebis på vei. Er 14 uker på vei. I det siste har vi hatt det tøft, med masse jobbing og lite søvn og mange diskusjoner om fremtiden..Når mannen min er på jobb, er jeg hjemme og omvendt...vi får mye til med jenta vår, men ikke så ofte tid alle tre.. Ser hverandre skjelden og føler noenganger at vi bare bor sammen....

Først tenkte vi å ta en storbyferie i 4 dager og få litt tid til hverandre alene før nestemann kommer. Da var det meningen at mine svigerforeldre skulle ha lillemor. Der storkoser hun seg og er kjempefornøyd...

Men nå lurer vi på om vi skal ta en hoppepåtur som i grunnen vi har mer lyst til...MEN.....på den ene siden kommer jeg til å savne jenta mi noe helt forferdelig...kommer til å lure på hvordan hun har det og tenke mye..sånn er jeg bare..;) Hvis vi drar en uke kommer jenta vår til å både være hos mamman min og svforeldre..og hun storkoser seg hos begge..

På den andre siden vet jeg at vi har godt av dette..det er godt for forholdet vårt, jeg får tenkt litt og kost meg sammen med gubben og vi trenger tid til hverandre..det blir mye jobbing i sommer også...

Men er en uke for lenge?? Kommer jeg til å angre når jeg er der nede?

Forlater vi bare lille jenta for egen hygge??

Er det noen som har dratt alene på ferie her og som har erfaringer?? Jeg er kjempetakknemlig for svar:)

Hilsen ei som er full av hormoner..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har vært i syden uten barna sine???????

Skrevet

Så lenge du vet at barnet ditt har det bra her hjemme sytnes jeg helt klart dere skal dra.

Karnsje godt å savne henne litt også, da blir det jo ekstra kos å se henne igjen når du kommer hjem.

Skrevet

Har ennå ikke reist fra snuppa vår mer enn en natt, men vi skal på storbytur i sommer uten henne. Skal være borte fire netter, mens hun er hos besteforeldre. Jeg er helt sikker på at hun kommer til å ha det kjempefint, men det kan hende at jeg kommer til å savne henne litt. Tror alltid slikt er verre for foreldrene enn for barna. Men samtidig blir det godt å være kjærester uten barn.

Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for.

Skrevet

jeg tror hun kommer til å ha det kjempe fint hos besteforeldre. og dere vil ha godt av å ha tid til bare hverandre, og til å samle litt krefter. du skriver at dere har hatt det litt tøft i det siste. jeg tror at en kjærstetur vil gjøre dere godt, og da vil det komme positivt ut for jenta også, med foreldre som er glade og har det fint sammen. om du skjønner hva jeg mener.

så jeg vil si god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...