Gå til innhold

Jeg er så trøtt av husverten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verdens snilleste leieboer,

di hører ikke et pip fra meg.

Da dette var den eneste ledige leiligheten for øyeblikket tok jeg den. Leiligheten er ikke særlig stor, det er 1 soverom og et knøtt lite bad, jeg tok leiligheten i hui og hast for å komme meg vekk fra eksen.

Har bodd her ca i 4 mnd.

Di har en garasje dør rett på siden av soveroms vinduet mitt og den driver di å går inn og utav til alle døgnets tider,

di direkte SMELLER med den.

Jeg sover på samme rom som jentungen på 15 mnd, å

det er jo et helvete, hun vokner konstant, å jeg sover knall dårlig. Hjelper ikke at di ungene på 15 og 18 kommer ravnede hjem på natta og smeller med denne døren slik at jeg vokner.

Ikke har di ordnet med parkering heller så jeg parkerer mitt i veien inntil gjerdet deres. Noe som tilsier at besøkende må parkerer på andre siden av veien. Da plutselig dette også ble galt og di kom og klagde på meg og mine besøkende. huff....

Klestativet mitt har knekt og jeg har masse vått tøy hengende rundt i stua på møblene mine, fordi jeg måtte ut å hente klesvasken fordi di mente det ikke var passende å ha den ute nå..Selv om det er mange timer til neste tog kommer.

Han er lærer , å den ene gangen kom han ut å kjeftet på barnefar fordi han syns barnefar hadde kjørt litt upassende i gaten( noe som ikke stemmer, var bare bilen som bråket litt) Han behandler meg litt som en elev syns jeg..

Det var alltid fullt i søppla og jeg hintet fram til at han måtte kjøpe en til, jada han skulle gjøre det, men jeg fikk hversågod være med å betale på den..

Samme med internett..

Da jeg nå åpnet døren ang klesvasken, syns jeg det tok litt kaka, greit at dem ikke syns det er passende, men dem henger sjøl ut på søndager. Svarte bare ja greit og lukket igjen døren..er så trøtt at dem ringer på til tider og utider, vil bare være i fred:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, for en slitsom situasjon. Det er når jeg leser sånne ting at jeg føler meg som drømmehusverten (vi leier ut 2 leiligheter), kunne ikke falle meg inn å blande meg borti klesvasken og bilkjøringa til leieboerne!

Håper dere finner noe nytt, jeg ville ikke klart å bo et sted hvor jeg ikke får sove i fred...

Skrevet

Ja huff..så lenge det ikke er på deres eindom, så må da mine besøkende få lov til å parkere hvor dem vil..

Hadde jeg hatt min egen eindom så hadde jeg hengt opp tøy idag, istedfor å ha det rundt på møblene.

Jeg liker ikke å ligge å høre dem støvsuger klokka 23.30 heller men sier ingen ting.

Jeg mener jeg har mye å klage på men orker ikke, for jeg vil bare leve mitt eget liv.. Kan dem ikke bare slutte å komme på døra mi uforbredt-- åhhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...