Gå til innhold

Hvor skal vi føde jenter?


Jelly Belly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal egentlig føde i Sandnessjøen, men drar til Levanger istedet. Forhåpentligvis i midten av oktober, får vel endelig termin på UL på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Ahus (akershus universitetssykehus)

Termin 6. okt. Venter en liten jente - mitt 4. barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rikshospitalet, forløpig termin 23/10, men blir vel flyttet på til fredag, ska på UL da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahus .. Hadde egentlig termin 29 september .. Var på ultralyd for to uker siden og jordmora sa at jeg nok må flytte inn i oktober.. Barnet var da for aktivt til at jm fikk tatt ordentlige mål.. hehe.. Skikkelig aktiv krabat her i gården ja :-) Skal tilbake på UL onsdag og får forhåpentligvis termin da :-) De siste to ukene har vært forferdelig langsomme i påvente av ny UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Olav... Har termin 30 oktober så langt, men regner med den blir litt forandret på UL 3 juni... (lenge å vente...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Olavs hospital i Trondheim her også...menstermin 25. oktober, men blir vel endret om en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandet sykehus i Kristiansand eller Arendal. Har ikke bestemt meg ennå.. I slutten av oktober.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi ses på sykehuset :-) Jeg har termin 19. oktober. Var på ultralyd i går og ble flyttet fra den 14. til den 19. Ellers er dette mitt første barn. Det å få se den lille prinsessa var så utrolig stort! Jeg måtte gråte litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...