Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer så mye med dagen alle sammen!! Her i Lofoten er det sol og delvis skyet. Litt vind og 10 grader. Egentlig supert vær...... Klager ikke, for vi er vant til sludd og sne på 17.mai. ) Sitter hjemme alene og venter på at lillemann skal våkne...Min første 17.mai hjemme uten å gå i tog med ungene.. Har pyntet ungene i bunadene sine, og sendt dem ut med pappaen... Så skal jeg og lillemann være sammen med dem senere (skal i nok et tog i ettmdg samt til familie og spise). Ha en fin dag alle sammen.
♥ DAME Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Her på Vestlandet er det for det meste sol, men litt skyer også. Blåser litt, men skal ikke klage )
Mamman til Ovedie Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Her i Lørenskog utenfor Oslo har vi akkurat hatt en snybyger.. Minne mæ mye om tiden da æ bodde i nord og det ikke va sjelden med en liten snybyge på 17. mai.. Men ser ut til at det klarner opp litt utover nu :-) Må på med finstasen og ta en tur inn til Oslo i ettermidag :-)
AO3 Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Strålende sol i Mosjøen! Men ikke så varmt, tror jeg. Vi er uansett inne og koser oss i sofaen med god frokost og barnetoget på TV. Gratulerer med dagen, alle sammen!
Andrebolleiovnen Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Snø på Skedsmokorset også! 4 varmegrader. Ser ut til at snøen går over til regn. Men er nok innevær for den høygravide i dag ja! Brrrr så kaldt c",)
Nætte;mortil2 Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Det snør det snør, tiddelibom.. Nei det snør vel egentlig ikke så mye, er mest sludd! 5 grader så gutten er festkledd ute nå og leker med dress og støvler!!! =) Hehe!!
1, 2, 3!!! Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Her i Trondheim har vi hatt SOL! Blæ, til værmeldinga! Hehe! Noen skyer på himmelen, kaldt/surt i skyggen, men deilig og varmt i sola! Fornøyd med dagen i dag, ja!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2008 Ser ut som det jevnt over har vært dårlig vær i hele landet (...med noen få unntak. Brrr vi kom akkurat inn døra, holdt på å fryse ihjel. Glad dagen er omme.. Det ble surt etterhvert.... Nå skal jeg kose meg forran tv og slappe av. Gubben skal få legge ungene i kveld...men kjenner jeg skal legge meg å zzzzzove zzznart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå