Gå til innhold

Hvordan er været hos dere på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen alle sammen!!

Her i Lofoten er det sol og delvis skyet. Litt vind og 10 grader. Egentlig supert vær......

Klager ikke, for vi er vant til sludd og sne på 17.mai. :))

Sitter hjemme alene og venter på at lillemann skal våkne...Min første 17.mai hjemme uten å gå i tog med ungene.. :(

Har pyntet ungene i bunadene sine, og sendt dem ut med pappaen...

Så skal jeg og lillemann være sammen med dem senere (skal i nok et tog i ettmdg samt til familie og spise).

Ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på Vestlandet er det for det meste sol, men litt skyer også. Blåser litt, men skal ikke klage ;))

Skrevet

Her i Lørenskog utenfor Oslo har vi akkurat hatt en snybyger.. Minne mæ mye om tiden da æ bodde i nord og det ikke va sjelden med en liten snybyge på 17. mai.. Men ser ut til at det klarner opp litt utover nu :-) Må på med finstasen og ta en tur inn til Oslo i ettermidag :-)

Skrevet

Strålende sol i Mosjøen! Men ikke så varmt, tror jeg. Vi er uansett inne og koser oss i sofaen med god frokost og barnetoget på TV. Gratulerer med dagen, alle sammen! :)

Skrevet

Snø på Skedsmokorset også!

4 varmegrader.

Ser ut til at snøen går over til regn.

Men er nok innevær for den høygravide i dag ja!

Brrrr så kaldt c",)

Skrevet

Det snør det snør, tiddelibom..

Nei det snør vel egentlig ikke så mye, er mest sludd! 5 grader så gutten er festkledd ute nå og leker med dress og støvler!!! =) Hehe!!

Skrevet

Her i Trondheim har vi hatt SOL! Blæ, til værmeldinga! Hehe!

Noen skyer på himmelen, kaldt/surt i skyggen, men deilig og varmt i sola!

Fornøyd med dagen i dag, ja!

Skrevet

Ser ut som det jevnt over har vært dårlig vær i hele landet :((...med noen få unntak.

Brrr vi kom akkurat inn døra, holdt på å fryse ihjel. Glad dagen er omme.. :)

Det ble surt etterhvert....

Nå skal jeg kose meg forran tv og slappe av. Gubben skal få legge ungene i kveld...men kjenner jeg skal legge meg å zzzzzove zzznart.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...