Gå til innhold

Vi ble hjemme i dag vi.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes, i år avlyste vi 17.mai!

Ikke har vi noen barn fra før av, ikke kjenner vi noen som skal gå i byens barnetog og ikke har vi noen familietradisjoner som skal opprettholdes!

Hadde det hvert sol og i det minste over 5pluss grader hadde vi nok samlet en hyggeli gjeng til litt grilling i hagen, men det er ikke det heller!

Så nå skal jeg lage en bedre brunch til min kjære, før jeg vekker ham med et kyss:) Så skal vi faktisk gå løs på neste ettappe i oppussingen vår:)

Ønsker allikevel alle her inne med og uten småkryp en kjempe dag! Neste år lover jeg at jeg skal så på fremste rad når barnetoget går fordi og forhåpentil skape noen egne familietradisjoner som skal opprettholdes i mange år fremover;0)

HURRA:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også! Koser oss veldig med god frokost og barnetoget på TV. Her er det også sol og vel rundt fem grader. Deilig med sola! Vi skal grille med venner i ettermiddag, men før det tenkte jeg faktisk å vaske rundt huset. Nasjonaldagen kan jo brukes til så mangt! :)

Skrevet

hihi vi å. jeg satt meg opp på ekstra vakt jeg. så skal hjelpe litt til på jobben fra 15-19 litt deilig med og slippe og bare sitte hjemme. våknet til kanoner og tog i dag. lagde sjokolade kake til oss da. så vi feirer med den :P hehe

Skrevet

Vi er også hjemme. Regn og 2 grader frister ikke til kø-gåing. :) Ikke har jeg noe å ha på meg heller. Hadde noen sommerkjoler, men det blir i kjøligste laget i dag.

Så sitter her under dyna og ser på NRK, har spist jordbær og is og drikker brus. Ikke verst dette :) Neste år er vi jo en liten familie, så da er det på tide å skape egne tradisjoner. Gratulerer med dagen alle hjemme og alle ute!

Skrevet

har avlyst alt jeg oxo.. samboeren min jobber idag og kommer ikke hjem føre sent i kveld.. og vi bor kjempelangt unna familiene våre så jeg bare sitter her idag jeg å later som at det er en helt vanlig lørdag ;)

Skrevet

Hjemme jeg også. Mine to jenter har en annen BF enn den i magen. Samboer er på sjøen og min famile bor ikke her.

Så da tenkte jeg det var best de ble med pappan og feiret 17. mai siden han har familie her og spise middag og sånt etterpå med de.

Jeg har bekkenløsning så hadde ikke greid å gått i noen tog heller.

Men neste år kan jeg trille en litenen i tog menst jentene går i tog ilag med klassen sin.

Skrevet

Det ble vi også...Jeg kjenner ingen her ute jeg og detter er første året jeg ikke spiller på 17 mai. Men lagde en bedre middag og fikk en gjest, også har vi spist en kake til dessert!! Var vedig rart, men det var deilig å slappe av! Samboeren min fikk frokosten på senga i dag! Da ble han fornøyd*=)

Fortsatt fin dag!! Jeg er utslitt! Hehe! Gleder meg til neste år, da skal nurket fåoppleve 17mai for første gang!!

Skrevet

Dro til foreldrene mine i dag vi, fikk grillmat der (de sto ute og grillet mens vi satt inne og spiste....hehe). Avlyste 17.mai i 2006, da var sønnen vår 17 dager gammel. Brukte hele dagen på å sove og det var sååååååå deilig å slippe 17.mai-kaoset da.

Skrevet

Vi også!

Hadde tenkt å "rømme" på hytta, men utsetter det til i morgen pga været. Kjempedeilig å bare slappe av på sofaen og ordne litt på barnerommet. Fikk besøk av svigermor med kake så det var koselig. Deilig å slippe å stresse opp tidlig og pynte seg i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...