Gå til innhold

Fly

lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidligt har dere tatt med baby paa flytur ??

Min soster skal ha barndaap, og vi vil gjerne hjem til Norge. Minstemann er kun to mnd. Noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke flydd selv med så små barn,. snuppa vår er 11 mnd når vi skal fly første gang.

men de sier vel det at når barnet er over 6 uker så er det greit å fly =)

Skrevet

Bare pass på at barnet drikker mye ved letting og landing.. bør drikke hele tiden ved letting og landing.

Skrevet

Hadde jenta vår med på fly da hun var 9 dager, og har fløyet med henne mange ganger siden.

Ikke noe problem.

Det er lurt med smokk/flaske/pupp under opp og nedstiging for å unngå dotter i ørene.

Skrevet

3 mnd var snuppa vår da vi fløy til Irland for å døpe henne.

Hun ville selvfølgelig ikke ha noe å drikke o.l, men sovna da vi tok av.,. hehe.. Var snill hele veien.. :)

Skrevet

Snuppa var 8 uker første gangen, ikke noe problem. De er dessuten så gode på å utligne trykket i kabinene ved oppstigning og nedstigning at det skal mye til at de små får vondt i ørene. Jentqa her har vært plaget med væske i mellomøret og mye ørebetennelser, men har aldri hatt vondt i ørene når vi har vært ute å flydd.

Jo yngre de er, desto lettere er det å ha de med på fly!

God tur

Skrevet

Mallo var ti dager. Erfaringen min er at det er lettere å reise med ein så liten enn ein større unge. Då låg ho heilt i ro, sov og amma. No er det hopping i setet, tafse på sidemannen, krype opp og ned midtgangen som er det store.

Skrevet

Takker for alle svar.

Da er det vel bare aa bestille biletter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...