Gå til innhold

Hurra for 17.mai!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig litt glad for at det er dårlig vær idag jeg. Hakke en skit penger, så da har jeg ikke så dårlig samvittighet for ikke være så mye ute. Kan heller sitte inne og spise middag og se film med jenta. Hu er jo bare 3,5år så hu skjønner jo ikke allverden av hva 17.mai er enda heller. Er så drit når nav stopper os og bruker snørrogførti mnd på å behandle en søknad. Også sosialkont er jo så snille! Hadde ikke penger pga os og spurte om de kunne hjelpe meg til os-søknaden var behandla, jo da, fikk 1100kr for en mnd!?!?! Ække meninga vi ska ha mat hvertfall.

Så bra med regnvær for da slipper jeg bruke penger på is og sånt. :-D

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hurra for 17 mai, jeg sitter hjemme med manglende fortann, smerter og mensen på topp mens sønnen min er hos pappan sin, hans første 17 mai, dumme meg som sa ja. Er invitert på grilling men føler meg helt drit og nedfor så sofaen og dyna over hodet er en fin plan...

Ha en fin 17 mai folks;)

Skrevet

Så kjipt å ikke ha penger. Håper de snart får innvilga søknaden din. Du får bare ringe og purre, men det har du sikkert alt gjort... Jeg har vært i byen med jenta mi, og nå er hun en tur med pappaen sin. Gleder meg til hun kommer hjem igjen. :) Hun spiser der, og jeg gidder ikke å lage mat bare til meg... 17. mai i år var ikke noe særlig her heller, nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...