Mamman til Daniel:) Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 har tatt to tester som begge har vært svakt positive.. hadde sex for 2 uker side! men jeg føler meg ikke garvid.. hører alle snakker om denne følelse. har endel mensmurringer, og noe svake stikninger på høyre side.. men ingen ømme pupper eller kvalme. Kan det ha noe med å gjøre at hvis jeg er gravid så er jeg 4+3? kjempe takknemmlig for svar.. ikke helt ventet dette
Leo84 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 gratulerer du er nok gravid ja! mitt første tegn var veldig mensmurringer. var sikker på at mensen kom når som helst. jeg fikk ømme bryster etterhvert men ellers ingen tegn på meg. er nå 10+4. ha en fin 17.mai med en hemmlighet i magen ;P
blizzy Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei du, du er nok gravid, ja. Det er individuelt når tegnene på graviditet melder seg. Gratulerer - og lykke til!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Hei Tror ikke du skal bekymre deg så mye for disse symptomene. Er slett ikke alle som får noen, og mye kommer ofte ikke før rundt uke 6. Skjønner det kan være skummelt, men symptomene har ikke noe å si for utfallet av graviditeten din, så gled deg over å være frisk Ei jeg kjenner hadde 0 symptomer hele svangerskapet. Hun oppdaget tilfeldigvis at hun var gravid hos legen, var ikke planlagt, hun gikk på p-piller og var 5 måneder (måneder ja...) på veg! Ingen mage, ingen vondter, ingen kvalme, og har fått ei nyyyydelig lita tulle Lykke til med den lille i magen
Trønderpia Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Hei Jeg er like over 12 uker, og har i grunn ikke følt meg spesielt gravid i det hele tatt. Har vært usikker før hver ul på om det i det hele tatt har vært noe liv der, og det har det. Noen merker mye på kroppen, andre merker lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå