Vrimle Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er russ i år, men sitter nå å vurderer om jeg skal ha på meg bunad i stedet for russebukse. Er jeg veldig sær om jeg gjør det? Hva hadde dere tenkt om dere så noen som gjorde det?
Vrimle Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Tror nok endel vet det fra før av. Jeg har alltid likt 17.Mai så godt, for det er 1 dag i året en kan gå i bunad utenom dåp, bryllup og konfirmasjoner som det er få av. Jeg har lyst til å gå i bunad sammen med venninna mi og babyen hennes i toget jeg..er jeg rar? helt ærlig?
WP-TLogPeanut Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Synes ikke du er rar Du har vel gått i russeklærne i 2 uker nå hehe Gå i det du føler for selv,du, håper du uansett klesdrakt får en flott 17.mai
Vrimle Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 Det blir så jeg har på meg russeklær når jeg går i toget, så drar jeg heim å skifter til bunad etterpå Det blir nok en fin 17.Mai uansett drakt. Dere får kose dere dere også!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Hihi...da fikk du det i pose og sekk! God 17. mai-feiring!:-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Hvorfor ikke? Jeg var russ i 2003,og brukte bunaden på ettermiddagen. Var drita lei hele russedressen. Gikk på skole i en annen by,så ingen av vennene mine hjemme var russ heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå