Gå til innhold

Skummelt å teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som synes det er skummelt å teste? Jeg er bare i 1pp, men likevel synes jeg det er kjempeskummelt å skulle teste. Er så redd for å bli skuffa. Hadde IKM ca 13.mai, og fremdeles ingen tegn til tanta. Hadde egentlig bestemt meg for å teste i dag, men nå tror jeg jaggu at jeg venter litt til.

Jeg er født pessimist, så jeg er overbevist om at jeg kommer til å teste negativt - til tross for symtomer som ømme pupper, murringer i magen mellom EL og IKM og trøtthet - og selvfølgelig uteblitt mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel bare teste i vei, høres ut som du kommer til å få en glag-melding:) og hvis du skulle teste negativt er det jo bare å prøve igjen, de fleste må jo prøve noen ganger før det klaffer! Lykke til

Skrevet

Tror også du skal bare prøve!!!! :)

Skrevet

Vet du hva, det er som om jeg skulle ha skrevet det selv!!!

Er selv i 1pp, 2pp rett rundt hjørnet, siden det ikke gikk min vei denne gang..:( Jeg var akkurat sånn som deg, redd for å bli skuffa å ville helst ikke teste, så jeg forstår deg godt!

Det positive med å tro at du får negativt svar er jo at gleden blir desto større om du tester positivt, noe du kommer til å gjøre snart!

Sjansen for at du er gravid er jo rimelig tilstede og en test vil nok gi deg et klart svar nå, 4 dager etter IKM.

Så ikek vær redd, ta en test å kom tilbake hit å del resultatet med oss, du kan bli positivt overraska. Å hvis du ikke blir det, så joiner du meg i 2pp ;)

Lykke til! klemmer

Skrevet

Tok en test nå, og den var selvfølgelig negativ... Litt skuffa, men har ikke gitt opp håpet helt. Er jo flere som ikke tester positivt før etter en stund...og jeg har jo fremdeles ikke sett noe til TR.

Og, som dere sier...det klaffer nok snart uansett om det blir i denne pp eller ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...