Gå til innhold

Gratulerer jenter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer såå mye med dagen, måtte den bli bra for oss alle, enten vi skal i tog eller ikke, sommer eller vinter, kilo eller ikke=)

Lykke til i dagen ALLE SAMMEN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk d samme :-)

Hurra for 17.mai!!

Skrevet

Takk å i lige måde :-)

Her i Løten er det surt å kaldt å SNØ!!!!!

kjedelig og våkne opp i dag å finne ut at det var snøhvitt...

Men det positive er at nå trenger jeg ikke å klemme meg inn i det skjørtet jeg egentlig skulle bruke, for så lenge været er sånn kan jeg bruke svarte langbukser å de får jeg på meg å klarer å puste både innover og utover!

Gratulerer med dagen alle sammen, husk neste år har vi en liten som skal feire sin første 17mai, så fint om de sparer det fine været til da ;-)

Skrevet

Gratulerer til alle:-) Nå ska jeg ned til sentrum i og spise en diiiiger hotelllunsj/ frokost sammen med søs og familien hennes. Mannen min ligger og sover etter nattvakt..

I Trondheim ser ikke været såååå gæli ut, 8 grader og sol/sky står det her. Satser på at regnet holder seg på avstand- og satser på at bunaden passer til neste år. I år blir det diiiiger lilla kjole og tights(med superundertøy under :-D )

Kos dere og spis masse is jenter. Og til dere som har avlyst 17. mai: Ha en deilig og avslappende dag i sofaen med mange gode filmer og kilosvis med smågodt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...