anni:-) Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Ville bare ønske alle en strålende dag, og foresten hi hi her i Bergen skinner solen allerede:-)))))))))......................
gullegget Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen:) Her er det ikke en strålende dag, men en veldig fuktig en! Så her skal hele familien ha på seg fult regntøy, er ikke så pent. Men med tanke på hvor mange timer vi skal vere ute, så er det nok det mest fornuftige. Har stri regna uten stopp i over en time nå.
Andrebolleiovnen Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen alle jenter!! Her i Skedsmo har det snødd i flere timer! Trodde jeg så syner da jeg var på min 5 tissetur i dag morges og kunne få det bekreftet at det var hvitt det som kom ned fra himmelen. Ser ut til at det slår over til regn. Og med 4 varmegrader, finner jeg det best å holde seg innahus i dag. Baka marsipankake i går, laga snitter til frokost/lunsj, leid masse filmer. Og drømmer om 17 mai 2009, da vi skal gå i barnetog med snuppa iført bunad ) Gleder oss!!!! Hurra for 17 mai!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå