Gå til innhold

Gratulerer med dagen alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle små og store får en flott 17 mai feiring!

Litt trist vært med regn og sludd, men vi får bare kle oss desto bedre ;-)

Klem fra Camilla og mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! Litt regn gjør da ingenting, litt snø derimot...hehe. Regner med at flere revurderer planene sine i dag. Vi dropper bytur og inviterer til grillmat (les:stekeovn) og tar en tur på den lokale skolen etterpå. En liten tur ut må man jo i finstasen!

I barnehagen har de øvd på å rope hurra med innlevelse, så da skal vi det ;-)

Ha en fin dag alle sammen! :-)

Hipp hipp HURRA fra Mia og mamma!

Skrevet

Gratulerer med dagen store og små!

Vi skal snart kjøre opp til bygda der jeg er i fra. Vi kjøpte nytt ulltøy til å ha under bunaden igår... så vi er forbredt. Men jeg tittet inn på yr.no nå... og der sier de at det skal lette utoverdagen... og da stoler jeg selvsagt på det. He he.

Vi skal på skolen og spise is(?) og pølser. senere i dag skal jeg og Benedicte hente Bestemor på flyplassen i bunadene våre. Hun kommer fra Tyrkia. Det blir nok kos.

Så blir det grilling i kveld ( for som sagt sier yr.no ennå at det skal bli bedre vær...he he)

HIPP HIPP HURRA fra oss

Skrevet

Hei.

Gratulerer med dagen til store og små. Vi har vært en tur på skolen og sett på toget. Etter det ble det en tur til Bølgen og Moi på Høvikodden sammen med mine foreldre for å spise brunsj. Veldig hyggelig og Mathilde har sjarmert alle som gikk forbi bordet vårt. I tillegg dro vi derfra både mette og fornøyde selv om M hadde sølt en hel del under stolen og på gulvet, he he. I kveld koser vi oss hjemme med reker og ost og kjeks. Hipp hurra fra Solkroken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...