Gå til innhold

GRATULERER MED DAGEN JENTER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte værgudene være i det milde hjørnet i dag:-)

Kos dere med familie og venner, og ikke stress:-)

Jeg ligger i sengen ennå og har tenkt å gjøre det en time til:-)

Stress er ikke min sterke side.........tolkes som man vil:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuelerere tilbake :):) Jeg pøver å skrive litt mens lillesnupp henger over og kaller alle babisene på DIB "navnet sitt" hehe... Skit meg regnet, men men blir nok å gå bort til skolen en tur og så er det besøk med gode venner senere ;-)

Skrevet

Takk i lige måde ;-)

Her har vi hatt en rolig morgen med deilig frokost. Så har vi tatt på oss alle lagene med ull som det var mulig å finne og få på under bunaden før vi våget oss ut for tog, tale og leker i parken. Og så ble vi så kalde at vi fant ut at resten av feiringen er best hjemme. Nå har minste snupp sovet formiddagslur og vi er klar for pølsebod på kjøkkenet, enda litt mer is og brus. Hm... kanskje vi skal prøve oss på et aldri så lite potetløp i stua også? For selv om solen nå faktisk skinner der ute er stua i ulltøy og med fyr på peisen en veldig deilig måte å markere dagen på.

Stor klem til dere alle og hipp, hipp hurra fra

Skrevet

Hihi, vesla her også mener bestemt at alle babyene på dib heter det samme som henne:-)

Alle babyer i hele verden faktisk:-)

Tenk så deilig å føle at alt dreier seg om dem:-)

Kos dere videre!

Skrevet

:-)

Deilig med fyr på peisen og lun hjemmekos!!!

Spesielt etter å ha hutret og frøset rumpa av seg i høststormene;-D

Potetløp i stua hørtes artig ut:-) Vi har hatt sangleker med ungene og jeg er som vanlig den mest barnslige av alle, til de små sin store forlystelse:-)

Ha en fortsatt fin dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...