Gå til innhold

Gratulerer med dagen alle sammen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos deg og nyt dagen selv om været eller garderoben eller andre ting ikke er helt som du skulle ønske. Spis god mat og vær sammen med venner!

 

Ønsker alle en riktig god 17.mai :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :-)

Må jo innrømme at det er litt surt med det triste været i dag. Har vært skinnende sol i 2 uker nå, og akkurat i dag skal det bli regn og masse vind!! Urettferdig :-(

Hehe,,,

MEN, vi skal da klare å spise masse is forde vi :-D

 

Ha en strålende dag alle sammen!!!

Skrevet

takk takk, hyggelig å våkne til dette innlegget:) Gratulerer med 17. mai:D nå skal jeg til venninne og spise frokost, mmmm! og så se på barnetoget/rusetoget/kongen og gå litt i byen, og så til mamma og grille og så på middag og fyllefest etter det til en venn av samboer. (jeg skakke drikke alkohol da). kos dere alle sammen:D

Skrevet

Takk i lige måde =)

Her i Bergen er det strålende vær og solen skinner!!

Gleder meg til å gå i barnetoget med sønnen min,ta på han bunad og vise frem til alle at vi skal ha en til..hehe..!!

 

Ha en strålende dag alle sammen,og kos dere masse med venner og familie.

 

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer med dagen alle sammen og ha en strålende 17.mai!!

Skrevet

Tusen takk og gratulerer med dagen til dere alle!:)))

Skrevet

Gratulere så mye med dagen alle sammen :)

Skrevet

Gratulerer med dagen alle sammen :)) Spis masse is og ikke tenk på kalorier akkurat i dag, hehe :))

 

Go 17 mai klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...