*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 skikkelig 17.-mai-stemning, som seg hør og bør... mener å minnes det var mye sånt vær da jeg var liten og gikk i skoletoget.. hehe... jaja, sånn er livet... kakao og te på termos må være med i dag, tror jeg...
anni:-) Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 I fare for å være skikkelig kjip, her i bergen er det SOL!!!! Slå den he he
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Ja,med fare for å være enda kjipere... det er ikke bare sol... den STRÅLER!!! og det er skikkelig fint ute,akkurat passe bunads vær..hehe.. =)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Her i Haugesund er det også kjempe fint vær med sol. Men det blåser kaldt.
Hikken Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Her detter det tunge snøfiller ned i mellom de enorme regndråpene. Jaja, da fikk jeg enda en grunn til å boikotte 17. mai i år. (den andre grunnen er at klær er mangelvare, og tomannstelt med 17. mai-sløyfe ikke er så schtili..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå