Gå til innhold

Ingen våken?? :(:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å nattavvenne gullet mitt, og han har skreker i en time og ett kvarter nå :(:( Jeg er vanligvis sånn at jeg tar han opp med en gang, så dette er grusomt! Jeg er her sammen med han, og han er snart 9 mnd gammel så han har vel ikke vondt av det, men jeg synes det er grusomt :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er! Og jeg har et problem!! Skulle bake boller, også har jeg ikke kardemomme!!! Får bruke vaniljesukker i stedet, men da blir det jo ikke ordentlige boller.... men... skikkelig 17.mai blir det ikke likevel, ser det ut til.... for i snøvær smaker sikkert bollene greit, hvis de fortsatt er lunka....

Skrevet

Joda, jeg er også våken. Ble nettopp vekket av en gjeng med rødruss som stod på gårdsplassen vår og sang "Ja vi elsker". Ikke helt stemt versjon, men sjarmerende likevel... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...