OneOfTheBoys Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Holder på å nattavvenne gullet mitt, og han har skreker i en time og ett kvarter nå :( Jeg er vanligvis sånn at jeg tar han opp med en gang, så dette er grusomt! Jeg er her sammen med han, og han er snart 9 mnd gammel så han har vel ikke vondt av det, men jeg synes det er grusomt :(
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er! Og jeg har et problem!! Skulle bake boller, også har jeg ikke kardemomme!!! Får bruke vaniljesukker i stedet, men da blir det jo ikke ordentlige boller.... men... skikkelig 17.mai blir det ikke likevel, ser det ut til.... for i snøvær smaker sikkert bollene greit, hvis de fortsatt er lunka....
Monica Geller Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Joda, jeg er også våken. Ble nettopp vekket av en gjeng med rødruss som stod på gårdsplassen vår og sang "Ja vi elsker". Ikke helt stemt versjon, men sjarmerende likevel... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå