Tokatter_USA Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 I dag har Snups fortalt alle som ville høre på at i morgen skal hun "get on the kid train"! Stakkars, jeg har fortalt henne om barnetoget som vi skal gå i, men hun trodde det var et lite tog for barn.....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 hahahahah.... Ta plass - lukk dørene - billettene takk! Jeg håper hun koser seg on the kid train, med pølser og is og brus!
Graciegirl Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Ho, ho. Litt sånn "her kommer dine armer små"! Håper dere hadde en fin dag "over there" og at barnetoget var vellykka.
Plutseliten :) Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Så søt Håper toget innfridde forventningene hennes,selv om ikke alt går på skinner
Tokatter_USA Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Good one, Plutseliten! (Du har forresten et av mine "all-time favorite" nick!) Hun hadde visst helt glemt the kid train. Da vi gikk i toget, strålte hun som en sol og viftet til alle med flagget sitt. Etterpå var det folkedansoppvisning av en gruppe elever fra barneskolen og high school, og da publikum ble oppmuntret til å delta, gikk hun og bestevenninnen modig frem og ble med. Med sine 3 år var de de desidert yngste, men det gikk bra. Det ble en begivenhetsrik dag for henne!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Theodor kikka fælt etter toget han også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå