Gå til innhold

Får ikke sove!

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sovet et sekund til nå, stod opp og lagde meg en kopp en te nå. Klør i hjel under føttene :-( Pluss kribling i leggene. Og babyen i magen er så urolig.

Bør jo sove siden et er 17 mai og allting. Men går ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så kjedelig. Jeg får heller ikke sove. Det kommer av at naboen har narspiel (skrives vel ikke sånn men....) og spiller så høy musikk at de like godt kunne vært i vår leilighet...

Skrevet

ikke jeg heller.!!! har en del maserier og murringer i rygg. hatt det nå i en lang tid. sov bare et par timer i går også. samboer har en kompis på besøk, spurt om hjelp til massasje og generell støtte, men han ser ikke helt grunnen til det. så her sitter jeg da og egentlig kan begynne til vi skal ha besøk på 17 mai....

Skrevet

Jeg har faktisk sovet noen timer.... Men synes dette er aaaltfor tidlig å stå opp! Håper jeg snart blir trøtt nok til at jeg kan legge meg igjen...

Skrevet

er nattevakt i natt jeg da og skal ha 2 netter til. men det med beina kjenner jeg veldig godt igjen.. jeg er og veldig rastløs i beina og klør under dem. og i tillegg har jeg supervarme bein som koker innvendig. drømmer om senga og et isbad til føttene mine....hehehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...