Gjest Trollbundet Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Bare stress og kav! Og disse helsinkes skoene mine går meg på nervene,får gnagsår av å gå bare en kort tur:( .Jeg finner aldri finsko som er gode å gå i.Altfor tynne såler for mine føtter.Får ikke BARE gnagsår,men blir mørbanket under foten! Grrrr..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hehe;o) Vanligvis hater jeg 17.mai selv, men skal for første gang feire i Oslo og ikke i dørgende kjedelige Åfjord. Første gangen jeg faktisk gleder meg =) Jeg skal visst bli 3cm høyere enn samboeren imrg;) hihi Tar seg ikke godt ut, men jeg bruker heller støvlettene enn pensko.
Gjest Trollbundet Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 støvletter kan jeg vel ikke bruke til dressbukse? Jeg har sånne korte skoletter som jeg skal bruke.Støvlettene mine er ikke så veldig god å gå i de heller(selv om de har tykke hæler) men er iallefall bedre enn skolettene! Hmmm..Kansje jeg skulle prøve..kunne ihvertfall se i morgen om de passer med dressbuksa..
harengutt Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hvorfor kan ikke du bruke støvletter til dressbukse? Det er ingen som ser om du har på det støvletter eller skoletter om du har bukse på!
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Og jeg fatter ikke hva alle sammen stresser med???
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Skal ha en helt vanlig dressbukse jeg også! ) Bruker støvlettene da! Prøv det du også, kanskje det blir en fin 17.mai likevel! )
prekæs Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Man kan ikke la dagen få gjennomgå for at du har valgt deg feil sko. Hat skoa dine og ditt valg. Ikke dagen. Foreslår compeed:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå