Monajenten Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Sorry, men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:-D Fy flate for et liv på staddaen (JA, jeg fikk billett!!!) og så deilig å slå enga!! Og stinkusa mi - huff for et nederlag:-O Sånn;-) Ønsker dere en super 17.mai:-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Regner me du KOSTE deg ) Gratulerer med kampen og resultatet. Kjedelig at Vålerenga (for min del) ikke greier å score mål. KOS deg på 17.mai du også! ) Blir nok dobbel-feiring på deg
Monajenten Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Det var en utrolig gøy og spennende kamp som absolutt kunne ha gått begge veier!! De første femten var Vålerenga klart best, og hvem som helst kunne ha fått det første (og avgjørende målet.) Men i andre omgang klinte Brann til, og burde fått inn minst to baller til. Men fy så spennende det var:-O
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg så ikke første omgangen jeg, bare hørte kommentatorene i bakgrunnen mens jeg rydda inn i skap og skuffer + rydda leil ellers. Sånn er det når samboeren løper til kjøkkenet med posene fra handleturen, henter potetgull og brus til seg selv og Daniel, (sa jeg forresten til samboeren at Daniel ikke skulle få brus idag siden, han får masse godis imrg..? Siden han skulle legge seg og han blir hyper av brusen..?? ), skrur på tv´en og spør dumt: Skal ikke du se?? Ehh, ser du kjøkkenet og leil ellers..? Han: Ja, men ta det etterpå, kom da! Jeg: Nei, jeg gidder ikke å ta det kl 01 inatt, siden vi skal lage mat etterpå også. Han: Ok. *grr* ;o) hehe Andre omgangen så jeg at Brann kom mer og mer inn på Vålerenga og jeg skjønte at Helstad ville få inn målet sitt. Synd at vi mistet en spiller, men slik er det når de skal dra i motspillere og lign. Håper han/de lærer av feilen. Regner med det var fantastisk å være der! )
Monajenten Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 For en tussete samboer du har da:-O Det hørtes typisk mannfolk ut;-) Driiiit i alle varene, gjør ikke noe om kjøttet tiner og melken blir varm, kamp skal man se:-P Det var fantastisk ja, sukk:-D
Monajenten Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er forresten imponert over hvor konstruktiv du er når dere taper:-O ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Hehe, sjelden han er slik. ;o) Takk og lov! Jeg burde ikke klage egentlig heller. Han gjør mer enn nok her. Bare litt irriterende der og da:p Mest av alt når det gjaldt det å hente potetgullet og brusen, kunne bare ventet 1time. Men, så er jeg glad, sint, frustrert, lei, trist og glad igjen hele tiden også. Skikkelige humørsvingninger )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Hehe, sier bare fakta:) Det er noe jeg har lært ang å bo i Tr.lag. Man kunne aldri høre noe snakk om rbk når de en sjelden gang tapte, men når de vant.. Dæven, da var de alle i fyr og flamme. Tapte de var de musestille, og hvis noen sa noe, så begynte de å forsvare seg med ditt og datt. Som var bare heeelt tullete. Snakke seg bort ++ (venner + familie og skolekamerater) Hvorfor ikke se hva som var feilen? Prøve å se realiteten? Hvorfor skulle jeg skylde på: "Vi tapte kampen fordi vi var en spiller mindre". Nei, vi gjorde ikke det. Vi har ikke noen som scorer mål. Det er der problemet ligger. Men også andre feil. Vålerenga la seg bakpå, lot Brann slippe til, lot de skape sjanser. Lar Helstad få farlige markeringer som gjør at en av de kommer i mål. Dette er typisk Vålerenga som går igjen. Spiller bra, lar motlaget komme innpå, for så å falle mange hakk ned, og la motlaget få målet. *typisk* Derfor jeg bare ventet på målet til H. Det verste med Vålerenga er at Freddy dos Santos får spille. Om han er bra, middels god, DÅRLIG. Han er på banen hver kamp. Irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå