Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Nå har snuppa på knappe 2 uker vært våken siden kl.19:30. Hun har sovet noen minutter nå og da, men vært våken mesteparten av tiden... Hun sovner så snart hun kommer på puppen, men med en gang jeg legger henne tilbake i kurven hennes, våkner hun og skriker igjen... Hva er det da? Er jo tydelig at et eller annet plager henne... Hun har ikke vært slik før. Når er det kolikken "starter", dere som har erfaring? **sukk**
Kaffemocca Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Starter ikke det ganske med en gang da? Er ikke helt sikker altså. Kanskje luft i magen, vondt en eller annen plass... Lillebor holdt på sånn noen dager da han var på den alderen og jeg trodde jeg hadde fått en kolikkunge, så viste det seg at han hadde øreverk. Skjønner at det er slitsomt og vondt å høre på.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Huff, ja, det er slitsomt... Håååååper virkelig ikke det er starten på kolikk... Nå sover hun igjen... Sovna ved puppen for 10 min siden. Lengste blund så langt i kveld... *krysser fingrene* for at hun ikke våkner med det første..............
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Hun har ja, og vi har prøvd for første gang i dag... Men hun får det ikke helt til... Hun brekker seg bare... Hadde den i, i ei lita stund, men så hosta hun, smokken falt ut, og hun fikk ikke til igjen etterpå... Hm... Hun sover enda... *bank-i-bordet*
Gulosten™ Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Det ordner seg nok:) Hun er jo så liten enda, bare pass på å sove når hun sover og drit litt i alt og alle til dere får rutiner på sovingen, så holder du ut litt bedre når det blir litt hyl og skrik på natta. Det jeg tenker er at de er har ligget i en god, varm og lun mage i 9 mnd, også bare "poff" skal de venne seg til klær, laken, dyne osv. Det tar litt tid, og jo mer stressa du blir jo verre blir det. Kle av deg alle klærne og la henne ligge på brystet/magen din, pakk en dyne rundt henne, legg en av dine brukte t-skjorter nedi kurven sammen med henne... Det går seg til snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå