Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Nå sitter jeg og venter på telefon fra politiet. Håpet er at de finner ungen(14 år). Det er 16. mai, med alt det medfører...... Jeg kan ikke gå ut å lete, for jeg er alene og har mindre unger som ligger og sover her. Faens dritt, h*n stakk ut vinduet mens jeg dusjet. Og h*n har slått av mobilen, så det er ingen hjelp i å ringe.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 stakkar deg! har du noen andre som kan dra ut og lete da? eller kjenner du noen av vennene? har noen andres telefonnummer? bra at politiet tok deg alvorlig og hjelper deg å lete. sender deg alle tanker og krysser fingrene for at h*n kommer hjem snart!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Huff, det var ikke bra. Stakkars deg, h*n er sikkert bare på fest, ikke at det er noe trøst men. Kanskje en liten trygghet at h*n er mest sannsynlig med venner, Hva med å ringe foreldre til vennene? Kanskje flere har rømt. Og de ikke vet om det, så kan de lete, så leter de etter ditt barn i samme slengen.....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Har ringt mor til ene vennen, denne vennen er hjemme, men de planla å stikke ut begge to ( så det på MSN). Og min unge har ikke så mange h*n er med..... Nå leter bestefaren til ungen også; går ute og leter blant all russen, og alle andre som fester..... uff... besteforeldrene er jo bekymret de også nå. H*n hadde lagt alt mulig under dynen, så jeg skulle bli "lurt" til å tro h*n var der.....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Huff :/ Stakkars deg:/ Har dere funnet h*n da? eller vet dere nå hvor h*n er?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Nei, ingen "funn" så langt:( Det ser ut til å bli en lang natt, det her... Ungen har nok vansker som det er(adferdsvansker, ADHD), så dette trenger virkelig ikke verken jeg eller ungen......
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 huff... håper dere finner h*n ganske snart, sitter her å sender deg varme tanker!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Huff da... Men så bra at besteforeldrene kunne hjelpe med leiting da. Alt for mange unger ute nå i natt uten noen voksne som bryr seg desverre. Håper h*n dukker opp i god behold med verdens svarteste samvitttighet..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Takk for medfølelse og tanker:) Nå er h*n hjemme, kom av seg selv. Var nok samvittigheten som slo inn.... Jo, vi gjør alt vi kan, alle voksne rundt. Nå er jeg lettet og kan legge meg å sove snart:)
Trulte76 Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Så bra han kom hjem igjenn da Ikke kjent når man stikker av uten lov og så på en sånn dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå