Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Samboern min har kjøpt en liten, gjennomsiktig flaske, formet som en sittende bamse, med rød topp. På toppa står det "bamse vann-is", og innholder smaker som cola-is, bare at det ikke er is. Jeg husker at vi hadde i oss noe sånt da vi var barn, men jeg husker ikke hvordan vi gjorde det? Puttet vi den i fryseren? Hvordan fikk vi isåfall ut isen?
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 DYTT! Lurer på akkurat det samme, har to flasker i fryseren, men skjønner ikke hvordan de skal spises. Jeg husker bare flaskene
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 De er jo så utrolig søte! Men hvis det er meningen å spise is utav dem, vil jeg ikke akkurat kalle dem praktiske... Da må man jo dissekere stakkars bamsefar før man får i seg isen... :-(
Miss Dynamite Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 hvor får man kjøpt sånne a? aldrisett de før jeg
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Jeg prøvde å spise, men fikk jo bare vondt i munnen for jeg prøvde på hardt Når jeg kjøpte de på butikken så var de ikke frossen, så kanskje de ikke skulle være det.. men så sto det vann-is på flaska... Blir litt rådvill jeg :-/ Men søte er de ja Jeg kjøpte mine på Ultra, lå i en kjøledisk!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Åja!! Husker godt disse bamsene Men kan ikke huske at vi frøs dem ned. Trodde det var saft jeg. Eller er det kanskje noe annet jeg mener?
Miss Dynamite Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 kan ikke si jeg kjenner de, men hva med å putte de i frysa, men ikke la de fryse helt? så de bare blir gode og kalde!!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 De er jo ikke til å fryse. Det er jo bamsesaft i utgangspunktet. Så får vel de som vil ha is, fryse den for så å sprette opp bamsen før inntak. Ingen annen måte å gjøre det på... hardt å brutalt. velbekomme
Edelweis Skrevet 17. mai 2008 #9 Skrevet 17. mai 2008 jeg husker de godt fra jeg var liten. men da var det bare røde som fantes. fikk alltid en slik en på lørdager på kaffe. men jeg og stussa litt på hvorfor det plutselig var blitt vannis. er jo egentli saft!??? eller?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Ja, det er en mulighet: Å ha de i fryseren så de blir slush, på et vis. Men synes uansett at det er rart at det står vann-is, for de er jo udugelige som is.
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Det høres fornuftig ut at det er saft egentlig, for det var liksom litt for tykt å drikke alene. Da tar jeg de ut av fryser'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå