Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern min har kjøpt en liten, gjennomsiktig flaske, formet som en sittende bamse, med rød topp.

På toppa står det "bamse vann-is", og innholder smaker som cola-is, bare at det ikke er is.

Jeg husker at vi hadde i oss noe sånt da vi var barn, men jeg husker ikke hvordan vi gjorde det? Puttet vi den i fryseren? Hvordan fikk vi isåfall ut isen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTT! Lurer på akkurat det samme, har to flasker i fryseren, men skjønner ikke hvordan de skal spises. Jeg husker bare flaskene ;)

Skrevet

De er jo så utrolig søte! Men hvis det er meningen å spise is utav dem, vil jeg ikke akkurat kalle dem praktiske... Da må man jo dissekere stakkars bamsefar før man får i seg isen... :-(

Skrevet

hvor får man kjøpt sånne a? aldrisett de før jeg :(

Skrevet

Jeg prøvde å spise, men fikk jo bare vondt i munnen for jeg prøvde på hardt :P Når jeg kjøpte de på butikken så var de ikke frossen, så kanskje de ikke skulle være det.. men så sto det vann-is på flaska... Blir litt rådvill jeg :-/ Men søte er de ja :) Jeg kjøpte mine på Ultra, lå i en kjøledisk!

Skrevet

Åja!! Husker godt disse bamsene :) Men kan ikke huske at vi frøs dem ned. Trodde det var saft jeg. Eller er det kanskje noe annet jeg mener?

Skrevet

kan ikke si jeg kjenner de, men hva med å putte de i frysa, men ikke la de fryse helt? :) så de bare blir gode og kalde!!!

Skrevet

De er jo ikke til å fryse. Det er jo bamsesaft i utgangspunktet.

Så får vel de som vil ha is, fryse den for så å sprette opp bamsen før inntak. Ingen annen måte å gjøre det på... hardt å brutalt.

:) velbekomme

Skrevet

jeg husker de godt fra jeg var liten. men da var det bare røde som fantes. fikk alltid en slik en på lørdager på kaffe. men jeg og stussa litt på hvorfor det plutselig var blitt vannis. er jo egentli saft!??? eller?

Skrevet

Ja, det er en mulighet:

Å ha de i fryseren så de blir slush, på et vis.

Men synes uansett at det er rart at det står vann-is, for de er jo udugelige som is.

Skrevet

Det høres fornuftig ut at det er saft egentlig, for det var liksom litt for tykt å drikke alene. Da tar jeg de ut av fryser'n ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...