Gå til innhold

Ang bunaden til datteren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør vi droppe å ha på sånn forkle til? Eller er det fint? Vet liksom ikke jeg.. Vi har en svart bunad med noe hvitt på overdelen. Er kjøpt på Exit. Så har vi et hvitt forkle til.. Men hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sån at det hører til bør du jo absolutt ha det på synes jeg ihvertfall..det blir vel som andre bunader,at man bruker det som hører til..?

Skrevet

Nei, men det var noen man bare kjøpte ved siden av liksom.. Var en egen hylle i butikken med forkjellige forkler og strømpebukser og sånne kyser...Hun i butikken sa det var valgfritt..

Skrevet

Jeg synes personlig det er fint med forkle jeg da..

Skrevet

Vi har de uten!

Til begge to.

I første butikken, hvor jeg kjøpte draktene, hang de ikke på pynt med forkle på. Heller ikke på de dukkene.....

Når jeg kom i den andre butikken som jeg måtte til for å hente ene skjorten hadde de hengt de opp med forkle og resten av stasen på dukkene. Først da ble jeg klar over at det faktisk var noe!

Når jeg siden kom tilbake igjen til den første butikken ble jeg klar over at de ikke hadde forkle`ene fremme. Da syntes jeg at drakten var like pen uten og sparte meg for de pengene der.

Så hos oss blir det drakter uten forkle eller den jakken!

Skrevet

Okei.. Da prøver jeg begge deler i morgen tidlig da, og ser hva som blir penest :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...