♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Snuppen skal BARE stå i sengen! Og utpå kvelden om hun våkner, så reiser hun seg, står og koser seg før hun gir lyd fra seg så vi hører henne. Da er hun jo allerede lys våken! Hva i svarte skal jeg finne på da? Når slutter de med det tullet?=P Kan ikke bruke sånn sovepose, for hun sover best på magen....
Kaffemocca Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hvis dere ikke kan bruke sånn pose vet jeg egentlig ikke hva du kan gjøre=/ Når dem slutter med det? Min gutt på snart 2 har holdt på med det i 1 år nå så aner ikke,bruker ikke pose vi heller for han sover også best på magen.
Gulosten™ Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Man må gå inn og legge dem ned igjen, 100 ganger kanskje i begynnelsen, uten å snakke til dem. Etter en stund er man kanskje nede i noen få ganger før de skjønner at det ikke nytter å reise seg opp å stå der, de får ikke noe oppmerksomhet allikevel. Da gidder de ikke til slutt.
Gjest Trollbundet Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hei:). Jeg har et godt råd til deg:).Da datteren min begynte med å gå ut av grindsenga for flere uker siden,kom vi på at vi skulle prøve å ha på henne sele(sånn sele man kan ha på når hun sitter i stolen og skal spise vet du..).Vi fester den ene delen i bunnen.Hun reiser seg opp hun(ikke etter at hun har sovnet men sånn ellers..),men dere kan jo feste BEGGE endene,altså i bunnen! Skjønner du hva jeg mener? Jeg er helt sikker på at det funker:). og vis hun begynner å gråte pga det,eller pga at hun vil opp,kan du prøve det Dulosten anbefalte! Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå