Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry, men trenger å få ut litt frustrasjon her!!!!!

er dritt lei av å prøve...

hvorfor må akkurat JEG slite med å bli gravid???

kan jo ikke skrive slite heller for har jo ikke prøvd mer enn siden november, men enkelte blir gravide med en gang å de som vil bli gravid blir ikke det og de som ikke vil de blir!!!

har lyst til å legge meg ned for å begynne å grinne å blir skuffet gang på gang!!! dette er så sinnsykt kjipt!!!!

ååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det var litt deilig, sorry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er fortsatt ung og har mange år foran deg.

6 måneder - opptil et år er helt normalt, spesielt etter p-piller og lignende.

Med all respekt, men det er mange som får barn som ikke kan vokse opp pga mangel på mat og medisiner. Jeg skjønner at det er frustrerende men gi naturen litt tid.

Lykke til.

Skrevet

tusen takk... prøver på det da vettu, men det er jo ikke lett, sitter i unnerbevisstheten.... huff

tusen takk da=)=)

Skrevet

Det er grusomt, helt forferdelig å vente på den positive testen!!! Tro meg jeg vet!!

Forrige mnd var det to år siden p-pillene gikk i søpla, og nå er jeg 6mnd på vei!! Jeg skal love deg at den dagen den testen viser to streker eller "gravid" eller kryss osv... da er all ventingen verdt det!!=)

Lykke til!

Skrevet

ja, det tror jeg på..... blir jo helt desperat!!!! håpet jeg kunne bare få sett en test med to streker...... huff dette er slitsomt altså.....

men men.... må jo bare prøve videre...... har jo el nå i disse dager sånn at det kan jo kanskje skje noe selv om jeg ikke tror at det går denne mnd heller...... skal prøve å tenke positivt jeg... tusen takk=)=)

Skrevet

Hei..

Vil bare si.. ikke gi opp. din tur vil komme:)

Min sambo og jeg prøvde i nesten 1 år før vi ble gravide..

Jeg hadde gått på pp i 2 år , før jeg kuttet dem ut..

etter vi hadde prøvd i noen mnd. ga vi på en måte opp.. gadd ikke lenger rekne syklus.. så vi sa det som kommer får komme :)

tok ikke lange stunden før vi ble gravide..

tror på en måte jeg måtte slippe tanken å besettelsen på å bli gravid. å la kroppen min få slappe litt av..

men du vil nok bli gravid snart:)

lykke til

krysser fingere og tær for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...