Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjør IKKE!!! kanskje de 3 mnd i midten.. når jeg kjøpte babytøy og gjorde mye klart!! men de 3 første og siste mnd virkelig misliker jeg!!!

og nå føler jeg meg feit, ekkel og synes hele greia er fryktelig uendelig jævlig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som jeg skulle ha skrevet det selv....enig med deg, altså!!

Skrevet

Første graviditeten storkoste jeg meg og følte meg helt topp...de to andre var bare noe jeg måtte gjennom, og godt å (veldig snart!) bli ferdig med!!! =P

Og i kveld tenkte jeg jeg skulle ta søte bilder av terminmagen min...og tenkte det var en god ide å ta bilder i undis og bh...oh my! Ikke bra - og absolutt ikke for offentligheten! Må ta nye i mårra, med MASSE klær på =P

Skrevet

Trives ikke i starten,men synes de 3 siste månedene er FANTASTISKE...kanskje litt rar..

Skrevet

Jeg storkosa meg.

Var i kjempego form hele svangerskapet og følte meg fin til tross for at jeg gikk opp 25 kg.

Håper jeg er like heldig en evt neste gang.

Skrevet

Jeg HATER det .,men det er jo verdt det da.:)

Skrevet

Ikke i det hele tatt! Hatet hver mnd. like intenst.. Det er ene og alene grunnen for at jeg fortsatt etter 2 år ikke orker tanken på å få en til!

Skrevet

Har aldri vært gravid i 1.trimester jeg!

hehe =)

Fant det ikke ut før jeg var 16uker på vei med D.

Derfor er det veldig spennende og være med forandringene og lign! :o)

Også i og me at dette er planlagt:p

Men, jeg gruer meg utrolig til uke 20 og utover. Det var et rent helvete med kynnere.

Merker at jeg til tider har magesmerter denne gang, og gruer meg til de setter i for fullt. :/

Skrevet

Da jeg venta eldstemann så ELSKA jeg det, kosa meg og følte meg topp, da jeg venta nr 2 så var det greit nok i perioder, men mye dårlig...men ja...holdt ut...men nr 3.....huff....ikke noe kjekt svangerskap 90% av tida...heldigvis en fin fødsel..og det var jo værst det med tanke på resultatet...men frister ikke å gå gravid igjen, selv om jeg gjerne skulle født igjen :)

Gjest Trollbundet
Skrevet

jeg stortrivdes med å være gravid:) ,og savner det:(

Det eneste negative var det de jævlige humørsvigningene:( ! Jeg følte meg vakker med den store magen,la ikke på med så veldig mye med noen,husker ikke men noe sånt som ca 10 -12kg kansje..og kjenne barnet sparke og..kjøpe alle de søte klæne og..sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...