Minime? *10pp* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er gravid!!! Sluttet på p-pillen 9. mai ifjor, og fikk positiv test idag:D Kan nesten ikke tro det....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer så masse :-D sender du over noe babystøv ) Lykke til med den voksende magen.
Minime? *10pp* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Takk for det:D Ja, selvfølgelig, beklager! Er helt i min egen verden i dag! Sender masse babystøv til alle, og spesielt til "ønskerbabylykke"! ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Isopora Gravid♥ Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer så mye!! kos deg masse med graviditeten håper jeg får oppleve det samme, er i 10pp, men sluttet på pilla august06. suger til meg masse babystøv
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer så mye! Endelig! Masse lykke til og kos deg med magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå